Monday, November 12, 2012

Ucapan Penghargaan Dan Terima Kasih

Assalammualaikum dan Salam Penghargaan
          Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan-kawan yang telah memberi respon dalam blog saya ini.  Semoga kita dapat melahirkan generasi yang berguna kepada agama, bangsa dan negara.
          Setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak UPSI, terutama sekali kepada Tutor E Learning KRT3013 Tuan Salman Firdaus Bin Sidek dan terima kasih juga kepada Tutor Cawangan UPSI Kota Kinabalu Tuan Nadarajan Manickam yang banyak memberi komitmen, tunjuk ajar terutama dalam penghasilan blog dan tugasan pembudayaan ICT.    .... ..'TERIMA KASIH'......

5 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Tahniah, blog cikgu sudah ada kepelbagaian pengisian.. teruskan usaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,
      Terima Kasih,Ustazah PgSiti, ya.. kita sama-sama berusaha.

      Delete
  2. Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,
    Syabas dan tahniah cikgu .Blog cikgu bagus bah....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Blog yang sangat menarik dengan alunan muzik dan ikan-ikan yang sedang berenang membuatkan saya leka seketika..
    Namun saya sedar bahawa, saya sedang berhadapan dengan bolg cikgu Rosdianah.
    Tahniah...

    ReplyDelete